Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: foonia
Data: 2019-01-15 14:39:44
"qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> Wrote in message:
> O koks tas skirtumas? Į abu variantus nežiūriu preciziškai. Ir didžioji
> dauguma buvo valdiški.
> Tiesa buvo dar vienas giminaits subaristas. Turėjo tribeką, o paskui paėmė
> outbacką su visais skambaliukais, žmona imprezą vadeliojo. Baigėsi outbackui
> sutartis, tai išstūmė abi ir pasiėmė prasratą. Važinėja jau metus ir
> nebenori grįžt atgal :) Su tribeka ir outbacku kažkiek važiavau, tai
> kažkokio įspudžio nepadarė. Ypač tribeka su 15-18 l/100km.

> taip, tarp tavo parinktu pavyzdziu labai daug ir mano analogisku:
> [...]

Iterpsiu savo 3 ct kaip Outback ir Superb savininkas. Finansine
 prasme tas pats ar pilti 12 - 13 L duju Outback ir 8 L dyzelio į
 4x4   troleibusa, cia vidutines sanaudos su 50%  uzmiescio.
 Valinimo pasme aisku geriau trolikas su 350 Nm vs 210 Nm,
 komforto, triuksmo prasme  prasme opozitnikas
smagiau uz ta
 dyzelgeitini traktoriu. Parassiu kada nors apie visus remontus
 trolikui, garntija dar neibaige.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----