Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: foonia
Data: 2019-01-16 17:29:47
DK <kam.reikia@tas.zino> Wrote in message:
> Pas mane legacy 2007 metų, žinok niekaip nepagaunu kaip 2005 obk gali
> džiugint labiau nei konkretus garantinis troleibusas.

Priklauso nuo situacijos - ziema, zvejybai ir grybavimui labiau
 dziugina Outback, Superb nors su paaukstinta pakaba vis tiek per
 zemas, bruzinasi bamperiai, kietesne pakaba, siaip  gaila
 braizyti po ofroudus. Vasara ir tolimoms kelionems geriau Superb,
 jo sedynes patogesnes, daugiau vietos, geriau valina, nu ir
 visokie dzingaliukai kuriu neturi OBK.
Jeigu reiktu cia ir dabar pasirinkti kuri pasilikti, butu sudetinga :-)

--
foonia

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/