Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: ostapas
Data: 2019-01-14 19:32:48
kliedesiai.

"Audrius K"  wrote in message news:q1ih18$ef4$1@trimpas.omnitel.net...

Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> būk tik žmogus, nenuskink kokios senos tvarkingos audi. Jei tu rimtai
> šiandien 90 važiavai, tai lopas ir tiek.

Lopai su pasratais ir bmw važiavo ... įtariu , be žieminių normaliu
padangų....

O realiai, tai sukibimas buvo stebėtinai geras. Tikrinausi  kiekvienam
įtartinam ruože - stabdesi, vairavosi ir greiti ėmė puikiai. Dėl to 90 buvo
pats tas greitis neskubant grįžti namo...
Tik prieš Panevėžį sutikau griovyje besiilsintį apynaujį bmw. Man sukibimas
ir toje vietoje buvo geras. Nežinau, kokia nesąmonę reikėjo padaryti, kad
atsidurti griovyje. Nebent atsijunge stabilumo sistemas ir bandė lenkti
“gazas dugnas”. Bet, kadangi ne Subaru, tai atsidūrė griovyje... (aš
specialiai tikrindamas sukibimą sumažinęs greiti spustelėjau gazą iki dugno
- ši karta net ratai neprasikasinejo...)
Audrius K.