Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: foonia
Data: 2019-01-15 17:30:34
Taigi rasiau vidurkis su 50% uzmiescio. Jei grynai mieste tai butu 16L duju arba virs 14L benzo. Trolike kompas rodo 8.2 vidurki arteja link 9 siuo metu. Yra mano trasoje vidutinio greicio matuoklis su 10 km atkarpa tai ten ant 90 kmh sanaudos 6 ir daugiau.

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk