Tema: Re: Ar labai didelis blogis 1.4 TFSI (92kw)
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-14 11:56:59
Nu tai bandžiau :) Tiesa ne tiek daug, bet užteko kad tokiom tojotom kryžių
padėčiau su visam (po korolos ir avensio), kosmokyvis irgi buvo nusivylimų
kupinas. Dar trumpai vadeliojau nisanus note ir navarą. Tai navara apskritai
bbd... Kita vertus turbūt apskritai tokio tipo automobilis ne man, nesvarbu
kas jį gamina. Nebent kaime gyvenant aš jį suprasčiau. Ai dar subarikai
buvo - foresteris ir legacy. Abu nekažką, ypač legacy.
Apskritai visi paminėti asmeniškai neturėti, iš artimos aplinkos ar
darbiniai variantai. Važinėta nuo kelių valandų iki kelių dienų. Ir pasakyta
sau - jokių japonų į asmeninį garažą :)

"Arj"  wrote in message news:q1hljv$ok2$1@trimpas.omnitel.net...

o tu pabandyk. As is VAG grupes persedau ant japoskiu ir dziaugiuosi kas
karta kai su auto tiesiog vaziuoji, o ne galvoji kad va tas barsket pradejo,
ta tvarkyt reiks, tas grybauja.

"qwerty"  parašė naujienų news:q1hkpq$ntq$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tie sutaupyti nervai vėl pakriktų kai važiuotum pats. Vistiek  į kokį
servisą ar galų gale į TA teks važiuot.

"Arj"  wrote in message news:q1hjoh$mv7$1@trimpas.omnitel.net...

jei fejai jokio skirtumo - pats sutaupytum savo nervu japoske isrinkes. Ju
ir raudonu buna.

"ostapas"  parašė naujienų news:q1hiuc$maf$1@trimpas.omnitel.net...

gal žmogus myli savo fėją. o tu čia japoškę siūlai.