Tema: Re: el. dviratis
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-09-14 15:29:35
Tiesiog tokia aplinka aplinka buvo ir tiek.. Galiu kaip pavyzdį duot iš
savo rato. Šiaip kabinete buvo gipskartonio siena (atskirtas vienas
didelis), kažkodėl su dar dviem gerais draugais iš mažos skylutės nuo
kėdės galo padarėm rankos dydžio skylę į kitą pusę.
Nu nei vienam etape net mintis nekilo, kad čia kažkas gali būt negerai
ar velnių duos. Atėjo mokytoja, pažiūrėjo. Komentarų daug neturėjo,
akivaizdu kas ant drabužiu gipso turi :) Užmetė pastabą žiūrėdama į
niekur - jei skylė dar bus penktadienį - eis ieškot auklėtojos. Po
pamokų ėjom į senukus teptuko, profilio gabalo ir gipso atraižos. Aš
ėmiau iš namų rotbando, draugas mentelę paėmė. Skylės nebeliko, net
stalius dažų rado tų pačių. Taip niekad nieks net neužsiminė, kad mes
kažką negerai padarėm and kiek visiem px buvo. Mokytojai tai velnių būtų
už atrakinto kabineto palikimą, tai irgi apsimetė, kad nieko neįvyko.

Dar gerai prisimenu, kai stovėjom tokiam balkone virš pirmo aukšto,
kažkas atėjo prie turėklo, gerą riebią charkę paleido žemyn ir nuėjo. Po
30 sekundžių atėjo 2 metais vyresnis bernas, nusprendė kad mano draugas
arba aš jam kuprinę/striukę apspjovėm. Tai jei liudininkų nebūtų buvę
kad ne męs, abu turbūt su kraujuotom nosim parėję būtume.