Tema: Re: el. dviratis
Autorius: Sail
Data: 2018-09-14 14:15:23
Idomiai cia. Mes kaip tarybiniu laiku mokiniai irgi visokiu bajeriu
kresdavom, bet kad stipriai iktybiskai pries kitus - ko tai nepamenu.

Zinoma, budavo klasej koks nors nelaimelis, is kurio visi pasityciodavo, bet
tokie dalykai kaip dvirkai padangas nuleist ar sedyne nulupti uz linksma
bajeri nesueidavo. Suplot siuksliu deze ir ikist i portfeli - taip.

Ir kameru nebudavo, ir mokytoju sulen nekviesdavo be reikalo, ir mokytojams
buvo pagarba atitinkama kiekvieno asmenybei.