Tema: Re: el. dviratis
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-09-14 14:37:14
Šiukšlių dėžės kišimo į portfelį nuo sėdynės nuėmimo ir numetimo į
krūmus šalia neišskirčiau. Man geriau jau sėdynę nuimkit, bent kramtošių
ir ledų įpakavimų iš kuprinės rankiot nereiks. Padangos irgi toks
"nekaltas bajeris", nes prisipūsi ir nieko gi nenutiks (čia aišku jei
pompa ne ant dvirkos palikta nulupimui). Jiem atrodo lengvas bajeriukas,
dvirkos savininkui visai ne.

Man rodos man gavos tie laikai, kai dar tarybiniai bajeriai buvo, bet
pagarbos niekas niekam nebeturėjo, į kailį gaut jau nebemadinga buvo,
bausdavo namų areštu ar šiukšlių išnešimais. Laikas kai kompai pas visus
pradėjo būti ir šiaip amžius paauglystėj kai empatijos (išmokstamas, ne
įgimtas dalykas) ne visi dar turi.