Tema: Re: el. dviratis
Autorius: bezas
Data: 2018-09-12 13:20:41
Nu galiu priimti tiek viena argumenta nera laiko. Man asmeniskai tai
15min vs 50min viena, puse kas skaudziai kerta dienos darbams.
Kolkas neturejau darbovietes be duso, man nelekiant stipriai duso net
nereikia. Bet yra kolegu kur gali tik liftu vazinet jei laiptais lipa
jau slapias :D
del reikia auto staigiai tai city bee kolkas nepavede.