Tema: Re: el. dviratis
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-12 16:46:53
On 2018-09-12 11:06, fenix wrote:
> 1. dushas yra ne visose darbovietese, apie sisteminga vaziavima i
> darboviete be dusho esu labai skeptiskas. pas skandinavus yra netgi
> vaiku kambariai, zindymo kambariai ir pan. nelygintinos darbo salygos.

Vilniuje ši problema būtų opi tik jei gyveni kur nors centre, o dirbi
miesto pakraščiuose, tada taip, teks minti visą kelią į darbą įkalne ir
dušas bus opi problema. O jei viskas priešingai, mini iš pakraščių į
centrą (dažniausiai pasitaikanti situacija), tai yra tik asmeninės
drausmės klausimas. T.y. reikia išvažiuoti keliomis ar keliolika minučių
anksčiau ir, tinkamai pasirinkus aprangą, minti pedalus ramiai ir niekur
neskubant. Nes lygiai taip pat galima sukaisti ir einant į darbą, jei
nepasirenki aprangos ir tinkamo ėjimo tempo.

> 2. klimato zona.

Na, taip, normalaus važinėjimo sezonas pas mus apie 6 mėnesius į metus.

> 3. net jeigu ir yra kur nusiprausti, prisideda apie 15min
> persirenginejimams, o laiko nera

Net jei tavo atveju tenka minti į kalną ir be dušo niekaip, tai kartais
labai panašų laiko tarpą gaunasi sutaupyti minant dviračiu. Piko metu
labai daug maršrutų Vilniuje įveikiami greičiau dviračiu, nei
automobiliu. Ypač, jog dviračio netenka specialiai atokiau darbo parkuoti.

> 4. kartais reikia auto, kad paimti kitus, ar staigiai darbo metu kur
> nulekt asm reikmem.

Gal kartais ir reikia, bet čia jau turi būti kažkokia visiškai
neplanuota, nenumatyta situacija su labai tolimu kelionės tikslu, kad
ten nenuvažiuotum tuo pačiu dviračiu. Kita vertus, kai į darbą važinėji
dviračiu, tai truputį kitaip ir reikalus pasiplanuoji, tad tokių
netikėtų situacijų būtų dar mažiau.

> 5. ne visur yra kur palikti dvyrka

Kartais taip atrodo, bet jei nuvažiuoji ten su dviračiu, tai surandi ir
kur palikti.

> 6. prarandama ~30min per diena transportavimuisi, lyginant su auto.
> dabartinem salygom. ir ne visad tai galiu pateisint, kad oj, kaip fainai
> pasportavau

Vėlgi, priklausomai kur gyveni ir kur tavo darbas ir kokiomis valandomis
važiuoji. Kažkada gyvenau Jeruzalėje ir į darbą dviračiu važinėjau į
miesto centrą. Darbo pradžia ir pabaiga sutapdavo su transporto piko
valandomis. Į darbą atvykdavau dviračiu kokių 15 min. greičiau, nei su
auto. Namo grįždavau jau gal tik 5 min. greičiau, nes tekdavo įkalnėn
minti dalį kelio.

Tad, auto tave į darbą atveš tik susiklosčius kelioms palankioms
aplinkybėms - piko metu neužkrauta trasa arba nereikia piko metu
važinėti ir (ar) važiuojama iš kažkur toliau, pvz. Vilniaus rajono. Bet
net ir toks variantas gali būti niveliuotas elementaraus parkavimo
niuansų, nes pvz. Vilniaus centre įprastas situacija, kai auto
paliekamas tolokai nuo darbo ir paskui dar kelias ar keliolika minučių
kulniuojama pėstute.

> cia pradziai. bet is esmes dushas ir susije dalykai deal-breaker.
> turejau gretimoj kabej kazkada smirduka - nea, negerai.

Smirdukų Lietuvoje daug ir kas įdomiausia, tik kas 20-as iš jų į darbą
atvažiavo dviračiu :)