Tema: Re: el. dviratis
Autorius: fenix
Data: 2018-09-12 11:27:18
2018.09.12 11:20, bzik rašė:
> viską suvedus gaunasi, kad kai nėra noro, priežastį rasim :)

man nera gyvenimo tikslo lygio noras vazinet i darba dvyrka. butu smagu,
bet jei ne, tai ne.

> Esu kažkada važinėjęs į darbą. Prakaitavimas tiesiogiai susijęs su
> mynimo tempu. O jis dažniausiai su laiko planavimu :) Man rudeniop

prakaituoti zmogus pradeda nuo tam tikru vietu, pvz pazastys,
pakirksnys, pedos, ir t.t. ir labai greitai. jau jeigu jautiesi sushiles
- reiskia esi normaliai paprakaitaves. net jeigu atrodai sausas -
bakterijos jau daro savo darba. kolegos dziaugiasi ir ploja katuciu.

> dingdavo motyvacija dėl orų. Kolegė dviratį mindavo iki sniego ir dėl to
> nematė problemos. Elektrinis šiuo atveju turi daugiau pliusų. Jei yra
> normalus dviratis, neatmesčiau visokių relo ar rubbee variantų.

nu taip. neperslampami drabuziai turi but po ranka. ir papildoma
motyvacija, nes kita alternatyva - viesasis.