Tema: Re: el. dviratis
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-09-14 14:03:32
Man rodos 2000-2008, ypač 6-9 klasių paaugliai visi pro tokią kultūrą
praėjo. Bent visi man pažįstami iš Antakalnio vid., Daukšos,
Stanevičiaus, ir kažkokios Gerosios Vilties (nepamenu kaip vadinas)
vidurinės. Dar su rūbinėm problemos būdavo, kai į kišenes visokių šūdų
prikišdavo, o mokytojai nesuprato wtf visi nešasi striukes į klases.

Pagrindinė problema buvo, kad kamerų jokių dar nebūdavo tada,
liudininkai jei atsirastu, oj kaip priliptu kaziolo vardas, o mokytojai
nelabai ką padarydavo, nes nepasitikėdavo, kad mokiniai teisybę sako.
Dar tuomet nebuvo tėvų dėl kiekvieno pirstelėjimo kultūros ir 90%
mokinių mokykloj buvo ten nes tiesiog jų rajono mokykla.