Tema: Re: el. dviratis
Autorius: booraz
Data: 2018-09-12 16:15:56
Teta naudoja elektrini i darba, tai labai patenkinta, seniau pesciom
vaiksciodavo arba su paprastu dviraciu, tai ten tokia dauba nemaza yra,
tai paprasta dvirati stumdavosi, nes iminti neina (net ir kai vaikas
buvau ten be sansu budavo iminti, stumdavausi visada), o su elektriniu
kuo puikiausiai i abi puses imina.

Atstumas apie 2 km i viena puse, krauna karta i savaite, sekmadieniais.
As manau, kad kaip tik elektrinis aktualu kalnuotose vietovese, ant
lygaus tai ir su paprastu numintum.

--
booraz