Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: Lapinas
Data: 2018-08-27 12:58:21
Nu jo. Biški durnai gaunasi: ir bemvas blogai daro ir, tikėtina, škoda
išlindo lenkt prieš jį. Tik visa bėda, kad kai kas nemoka pripažint, kad ir
BMV ir škoda abu yra dalbajobai. Ir kai pavarau ant škodos, tai reiškia, kad
pateisinu BNV, ane botanikai?
Ir kaip reikia rėkti ir nekęsti BMV, kad nematyt škodos nesąmonių?

Sustot reikėjo jau tada, kai kai kas pritarė išvis uždraust lenkimus. Bet
man šiandien biški trolinimo nuotaika.