Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: Master
Data: 2018-08-25 12:12:29
> Cia BMW jau ejo kelkrasciu, beveik isiremes i skodos kampa, kai buvom
> lygiagreciai su skoda. Beje kelkrasciu irgi ejo is priesais atvaziuojantis

Kas diena pilna tokiu debilu, kai iseina lenkti, o as turiu trauktis ir
sukti i kelkrasti...
O ypac kur yra istisine linija ir as turiu ja apzargdes vaziuoti, nes
debilams is priekio butinai reikia lenkti...
Na ir ka ???
Kas i tai reguoja ?
Siunciau bent kelis kartus tokius irasus is registratoriaus, kur iseina
debilas net i dviguba lenkima, tai as isvis jau metuosi i kelkrasti ir
stabdau, na ir kas ???
 visu pirma policija is kart pasidomi mano vardu, pavarde, asmens
duomenimis, telefono nr. bet niekas nuo to nesikeicia !
Nic niekas, nic nieko nedaro ir galiu duoti kelnes prisikti, kad is tos
medziagos, nic niekas nebuvo ir nebus nubaustas, kol konkreciai ko nors
neuzmus, arba neissitaskys pats i kokius medzius...

Aprasysiu tikra Pvz.
Vaziuoju pagrindiniukeliu 90km/h, is salutinio be sustojimo issuka supistas
passsat...vos speju prasukti pro ji, nes is priekio nieko nebuvo...
Prasilenkdami pamatau debilo girta snuki, kurio net akys nesusveda i vizualu
ziurejima... dar persisukes ziuri i mane debiliskom akim, ko as jam
pypinu...
praskrendu pro sali priespriesine puse, nes jei stabdyti tai butu buve
beviltiska, buciau ji nuskynes, vaziuoju toliau, jis man vaziuoja is paskos,
skambinu 112, kol sujunge kol isaikinau situacija, kad vaziuoja akivaizdziai
girtas, numeris toks ir ankos, masina tokia ir anokia, sukele avarine
situacija, policija sakom ok, kur randates, pasitiksim pries miesta,
komentuoju situacija visa kelia palaikau rysi, pries miesta, atvykes
ekipazas mane sustabdo, as jiems rekiu, kad va, sitas girtas kuris mus jau
stovincius pralenkia, bet niekas nereguoja, duoda man pirmiausia papusti ir
paima mano doc tikrinti, sedi masinoje ir ilgai maigo savo kompa... o anas
ramiai sau mus pralenkes nuvaziuoja miesto gilumon...
Ir dar ilgai aiskinau, kad as skambinu ir jums sakau, kad is paskos manes
vaziuoja girtas, bet 2 patruliai ilgai uzsiima mano doc tikrinimu...

Ne veltui sakoma...duok durniui kelia...