Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: RaR
Data: 2018-08-27 14:37:00
Labai aiškiai matosi, kad video pradžioje bmw važiavo už škodos, o ir ne
kelkraščiu. Tiesiog labai norėjo aplenkti škodą dar prieš tą
priešpriešinę mašiną ir visiškai apsiskaičiavo, priešpriešinis jau
gelbėjo situaciją. Kokie ten santykiai tarp bmw ir škodos buvo prieš
tai, ir ar jie buvo, šiame epizode visiškai nesvarbu.