Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: Lapinas
Data: 2018-08-27 14:16:42
Nu tai įvertinam ir tikimės, kad atsiras debilų, nežiūrinčių į veidrodžius,
bet vistiek nerandu kaip pateisinti škodos vairuotoją. Labai įdomus bandymas
pateisinti dalbajobą "ne specialiai", "žioplas". Jums tikrai atrodo, kad va
bmv vairuotojas turėjo kalt per stabdžius, kai škoda išlindo lenkt? Viskas
tvarkoj? Kodėl jūsu požiūriu jei bmv vairuotojas absoliutus debilas, tai
škodos vairuotojas baltas ir pūkuotas?