Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: RaR
Data: 2018-08-27 20:39:33
O kur čia tam video tie botanikai vorele išsirikiavę? Ko tai nesimato.
Bet labai gerai matosi, kad tas bmw netapo metalo laužo krūva ne vien
dėl to, kad tas priešpriešiais išsisuko, bet ir kad škoda kirto ant
stabdžių, kadangi ta pačia kryptim priekyje lėčiau važiavo dar viena
mašina, ir bmw nebūtų vietos kur įlist.
Tai čia tipo tas bmw kietas? Tai ne botanikas, tai tikra daržovė už
vairo. Aš suprantu, pas mus yra nemažai tokių, kurie dėl savo durnumo
sukelia panašias situacijas, bet tuo girtis ir teisinti, taip važinėjant
laikyti save "ne botaniku"? Atrodo, diedai amžiuje, o poniatkės kaip
nesubrendusių pacanų.