Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-08-27 17:35:42
Taip taip, botanikai standzia vilktim susikabina, kaip tik po 2 metrus,
kad lengviau vaziuotusi. Baikit cia seiletis i grupsa, ieskodami
priezaciu/pateisnimu. Nufilmuotas debilas, kaktomusa darantis lenkima -
px absoliuciai, uzkiso jam skoda, neuzkiso, pavarges, nervuotas, ar
siaip durnas - lenke _kaktomusa_, aiskiai matytdamas, kad is priekio
atvaziuoja auto, su vieninteliu jai paliktu sprendimu varyt i kelkrasti.
Nebutu pasitraukes (uztektu nukreipt zvilgsni porai sekundziu radija
perjungt/cigarete prisidegt/isirasyk belenka ir laiko pasitraukt nebera)
- butu daug lavonu ir skambios antrastes. Pateisinimu tokiam debilizmui
nera, jokiu.