Tema: Re: BMW ant lenkimo...
Autorius: RaR
Data: 2018-08-27 21:40:42
Kad poniatkės tokios pacaniškos nervina. Kas lėčiau važiuoja - tai jau
botanikas ir pan., nors jie jokių taisyklių nepažeidžia, niekam
netrukdo, ir apskritai tarp jų pilna vyresnių žmonių, gal reakcija
sulėtėjusi, gal regėjimas nebe tas, gal mašina ne itin galinga, gal
nepatyręs - tai ir važiuoja atsargiai, kad nesukeltų problemų. Ir labai
gerai daro, kad jie būtent taip važiuoja. Va tie gaideliai, kurie sugeba
sukelti pavojų lygioje vietoje - tai tikrai didelė problema. Na, nemoki
normaliai aplenkti, tai ir nelenk, važiuok iš paskos. Bet tai ne,
verkia, kad "visokie botanikai" keliuose bachūrui trukdo tapkę nuspausti
iki dugno.