Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-09 19:55:35
Nuo kada bezdėjimas į vandenį vadinamas šnabždėjimu?
Gali parodyt nors vieną nuorodą, kur parašyta kad pinigai buvo ne iš
privataus kapitalo?

"DK"  wrote in message news:p5igfo$53l$1@trimpas.omnitel.net...

Nematau prasmės ginčytis.
Bet šiaip pradėčiau nuo "savo pinigų".

P.s. kai darai fejerverkus, tai apie juos tikrai reikia pranešti ir
parodyti visiems.

P.p.s. tik kai fejerverkai už skolintus ir dar skolintojai tarpusavi
šnanždasi, kad tu "pažadukas", nes jau krūvą laiko skolų neatiduoti, tai
jie kažkokie mažiau faini gaunasi, ar ne?

Na bet vėlgi, šiame kontekste - "žmogus kosmusus užkariauja, o jūs čia
su savo žemiškom nesąmonėm - mašinos, pinigai, tpfu blem..."