Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-08 23:36:20
Gali į klausimą atsakyt? ar jie tikrai turėjo dėl kažkokių priežasčių
atidėti raketos, į kurią suinvestavo 500M savo pinigų, bandymus?

"DK"  wrote in message news:p5ifnn$4h6$1@trimpas.omnitel.net...

Raketa yra viešųjų ryšių šou ir tiek, tą tiesiog reikia suprasti.
Jei esat Musko laikintojai - tai laikykit kumščius už jį, jei heiteriai
- badykit pirštais. Betkuriuo atveju - suklestėti ir žlugti dabar šansai
yra lygūs, nes šou padės išlaikyti investuotojų susidomėjimą, o eilinis
gamybos atidėjimas bus kaip šaltas dušas.