Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-08 23:52:48
juokingiausia, kai taip tiki, kad net nesupranta roadsterio "prasmes" :)
net bando pateisint - aj cia siaip idejo, nes nerado nieko tinkamo po
ranka daugiau, o vietine betonomeshalke nedirbo ta savaitgali, nes
eilinis Dzonas sugripavo.... tai tyliai tyliai pasitare isvakarese, ir
kad nieks nieko nepastebetu idejo roadsteri.