Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: PukiS
Data: 2018-02-09 11:27:29
Kiek ten protonų skrydžių ir kiek spacex paleidimų numatyta šiemet? kad
neverktum už tave pagooglinsiu - protonai kils du kartus, iš kurių
vienam bevik šimtaprocentinė garantija kad nespės. Debilai tie
pramoninkai, ant fejerverkinių raketėlių kelia savo palydovus, reik gi
dėt ant protonų už 4x pinigų :D