Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-09 09:48:36
ne. ir jeigu dar nesupratai, tai "dziaugiuosi" ne del to, kad atidejo, o
del to, kad buvau ir esu teisus. atidejo ir atides dar. kazkada pagamins
kelias stukes per menesi ir jau sakys "valio". ir tokie kaip tu jausis
nugaletojais. o kad visa jusu "greita ateitis" kaip buvo utopija simta
metu taip ir liks - px, jums jau "gincytis bus nebeidomu", susirasit
nauja tema ir tikejima ir toliau diskutuosit asmeniskumais be jokiu
konstruktyviu argumentu. nes is laikeriu puses visi argumentai baigiasi
mazdaug: "pasiziurek ka tu pats vairuoji", "ka tu galvoji siaip sau cia
dare", "taigi tu lietuvoj tik apie runkelisu supranti, o cia "hi-tech".
kuri jus tai jau axujienai suprantat, nes "jus" ir runkeliai tai jau ne
prie ko... krc. skaniu popkornu.