Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-08 21:32:36
p.s. labai aiskiai ir sprantamai parasyta:

visi Euro X emisiju standartai ir ju pastovus grieztinimas - tera viena
is EV promotinimo politiku, stovinti salia visu mokestiniu lengvatu ir
kt. kitaip tariant - bandymas dirbtinai ir specialiai sena technologija
paversti nepatrauklia, bloga, nuteikti vartotojus. tuo paciu nauja,
smarkiai nuostolinga ir atseit "zaliasne" technologija stumti i prieki.
kad visas tas siekiamas gamybos ir pardavimu mastas nera jokia ekologija
- man bent jau aisku. ekonomikos skatinimo priemone ir tiek.