Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-09 12:50:42
tu tikrai nepamiršai vaistų išgert?

"CodeC"  wrote in message news:p5jq41$45c$1@trimpas.omnitel.net...

tai ko cia triedi? falconai kaip skraidino palydovus, taip ir skraidina.
nei kam is publikos tai labai idomu nei ka. bet kai iskilo Musko
iskamsa, ir dar po lietlempe kiekvienam istikimam dave, tai kaipgi
neaplosi aplink visu, kas pastebejo kitus dalykus fone? :)
gali toliau pist prota apie ka cia sita tema ir kad teslos ne prie ko.
kiekvienas adekvatus besiorientuojantis aplinkoj puikiai supranta, apie
ka sita tema.