Tema: Re: nu kad elonas padare ka zadejo :)
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-08 23:27:26
On 2018-02-08 23:22, DK wrote:
> Iš kitos pusės - visi investuotojai stengiasi išlaikyti veidą, nes
> cituoju kažkurį portalą: "they are believers". O ir babkių imerkta į
> viską tiek, kad nėra kur trauktis.

tai cia be abejo. visi belyveriai crashinasi staigiai. ir tada isnyksta
is eterio be jokio ate ir atsiprasau... tai ir investuotojai ir
vystytojai ir fanatikai laukiantys stebuklo. diskutuot ir gincytis yra
beprasmiska.

> Paradoksas, bet manau, kad model3 tikrai galėtų pakeisti pasaulį, tik,
> kad nesigauna kolkas.

tai ir be teslos pilna tu EV. is esmes tas pats sh visur. tariamoji
nuosaka cia esmine - butu, jeigu butu. bet nera. labai daug ko. ir tas
niekaip is esmes nepasikeite nuo jau seniai.