Tema: Re: draudimas
Autorius: newsreader
Data: 2017-11-28 06:30:33
On 25/11/2017 12:24, Linas Petkevičius wrote:
> Trumpai - agentas atstovauja draudimo kompanija. Forma gali buti ivairi
> - ir individuali veikla ir imone. Brokeris yra draudejo atstovas ir tai
> gali buti tik juridinis asmuo. Ant savo fizines siknos brokeris dirbti
> negali.

"ant savo siknos" tai ta ir turiu omeny, kad turi imone

> Isivaizduok tu perki buta. Jei pas tave ateina pardavejo atstovas, jis
> yra agentas. O jei tu atsivedi savo zmogu, kuris tau padeda nusipirkti
> buta - tu ateini pas pardaveja su brokeriu.

neteisinga analogija - mano atsivestas zmogus kuris man padeda
nusipirkti buta nera kazkaip is anksto susitares su buto pardaveju, o
stai brokerio atveju kaiptik tai ir yra. Brokeris susitares su DB dar
pries atsirandant klientui, todel jo negalima vadinti kliento atstovu.