Tema: Re: draudimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-24 02:02:49
Aš irgi norėčiau tikėt, kad brokeris po įvykio žengia nesibelsdamas į
draudimo kompanijos žalų skyriaus vadovo kabinetą ir sako "šitam
atlyginam 110%, čia savas".. Ir taip gal net ir buvo kažkada po
nepriklausomybės, kai dar draudikai buvo vietiniai..
Dabar atvirai sakant manau, kad net ir pats brokeris lieka šiknoj, kai
jam pačiam reikia išsimušt ką nors daugiau nei metalo kaina už savą kibirą.