Tema: Re: draudimas
Autorius: albinas
Data: 2017-11-24 17:50:39
O yra budas suzinoti uz ka baudzia konkreciai? Viesas koks
 registras ar pan. Nes man neadekvaciai pabrango pas visus
 draudikus pakeitus auto, seniau buvo pigiai.
Kaip gali but toks skirtumas prie vienodu parametru? Tuo labiau
 kad ivykiu nera, balvonai kurie dauzo auto moka maziau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/