Tema: Re: draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-24 20:49:17
Galima. Deklaracijoje yra du laukeliai, nukentejusysis pasiraso tik ant
vieno, kartais zmones painioja. Draudikai zino ir tragedijos nedaro - tokia
technine klaida visada istaisoma ir post factum.

"Kurmis"  wrote in message news:ov9mfu$a1e$1@trimpas.omnitel.net...

gali pasirasyt kad prisipazysti esas kaltas. aisku draudimas nebutinai
priims uz teisybe ta parasa. bet susipainioti tikrai galima.
LP gal net daugiau niuansu zino.
Kurmis