Tema: Re: draudimas
Autorius: Kurmis
Data: 2017-11-24 12:35:08
jei dar suzinotum kokiom kainom valdiskas masinas draudzia, tai isvis
apsiverktum, nes ten kainos ne kazkiek, o kartais skiriasi. t.y. gerokai
pigiau.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:ov73i2$b90$1@trimpas.omnitel.net...

Įmonėms neretai pasitaiko geresnės kainos, ypač jei ne po vieną automobilį.
Man asmeniškai civilinę internete gaunasi tokia kaina kitoj įmonėj, kad
LD brokerė (kai paskutinį kart bandė siūlyt dar) net nepatikėjo kol pati
nepatikrino. Įmonei ir toliau siūlo geresnes sąlygas.

O manęs nedomina jų paslaugos kol nepasiūlys kokių 10-20% žemiau nuo to
ką iš gatvės galima gaut su internetine kaina.