Tema: Re: draudimas
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-11-23 18:43:13
ok, tai reliai brokeris nepasiūlys PIGIAU nei rinka, jis tik padės išsirinkt
pigiausią ir geriausią?

"DK"  wrote in message news:ov6pmo$3qh$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš draudžiuosi per brokerį. Brokerio darbas yra surasti ir pasiūlyti
geriausią produktą/pasiūlymą/sprendimą rinkoje, ką pasiūlo, tą ir
renkuosi (mano brokeris pasiūlo pvz. 2-3 variantus su komentarais, iš jų
ir renkuosi). Tai vadinama pasitikėjimu.
Paskutinius 10 metų netikrinau kainų "iš gatvės":
1. Nėra laiko.
2. Taigi tą darbą jau atliko brokeris už tave.