Tema: Re: draudimas
Autorius: Kurmis
Data: 2017-11-24 20:00:10
nugi susitarima vykdo. realiai tai ismokos dideja, kompanijos nenori su
nuostoliu iseiti, tai groja ant imoku. dar visaip delioja rizikas ir stazus,
tai finale turi kosmines kainas. pirstukai visu riesti i save, situ pasirodo
vis labiau rieciasi. lygiuojasi su anglijom ir kitomis salimis, kurios ir
gyvena nepalyginamai geriau.