Tema: Re: dar kart olandu ziedas. schema!!!! 20 kb
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-04 07:49:43
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:gojugr$gb1$1@trimpas.omnitel.net...
> tai jau tikrai, kad nesumazina, kryptys neidomu, laikom nuolat uzdaryta 3/4
> ziedo "i niipiot". del pesciuju taip, yra ta problema, taciau sprendimas

tai cia jau nuo srauto matytis kiek reik laikyt, aprasyta sistema gi issiskiria ne
sulaikymu ivaziavimu skaiciumi, o tuo, kad sulaiko masinas nuo ivaziavimo i zieda, o ne paciame ziede sustabdo sviesoforais.
jei viskas gaunasi, gali paleisti ir abu priesingus srautus, gausis vos ne paprasta sankryza.

> uzdarant 3/4 ziedo... man labai sunku ji pavadinti "efektyviu", jau geriau
> iprastiniai pesciuju sviesoforai su 5 minuciu lagu.

nu pradziai tikrai galėjo sviesoforus tik ant pesciuju pastatyt, o ne iskart pilna zieda prismaigstyt.

> kad tik jai ten vietos ir tera. tiesa, pries kokius metus ar dar daugiau

nu jei sakai, kad yra ten vietos visom kryptym isplatint papildomom juostom,
tada keista, kodel iki siol to nepadare.