Tema: Re: dar kart olandu ziedas. schema!!!! 20 kb
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-03 17:51:12
mano schema sumažina avarijų, o pralaidumo nesumažina tokio koks yra.
žiedas puiku, bet ne tada, kai iš visų krypčių ateina ištysiniai srautai ir visi į mažą
siaurą žieduką, plius dar ties išvažiavimais pėstieji kiekvienas asmeniškai kai sugalvoja
stabdo - žiedas užsikemšta ir tada jau krenta tas pralaidumas juodai.

dėl banalios sankryžos - aplamai tai pritariu, kad ji geriau kai jau mato, jog žiedas netinka,
ir stato šviesoforų mišką, bet
ar kartais ten nėra taip, kad absoliučiai nėra vietos plėst?
juk dabar ateini dvi juostos į žiedą ir puiku - gali išsivažinėt.
padarysi sankryžą, reik dvieju tiesiai, dar vienos į dešinę dar vienos (o gal ir dviejų) į kairę.