Tema: Re: dar kart olandu ziedas. schema!!!! 20 kb
Autorius: Martozo
Data: 2009-03-03 16:11:34
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message news:49AD3603.8060709@no.where...

> neteisinga prezumcija. Išvažiavimas nepasidaro šalutinius keliu tik
> todėl, kad tau to labai norisi.

Aš manau, kad jei prieš įvažiuojant į žiedą kabo 410 - atkarpoje nuo įvažiavimo (jau pravažiavus įsukimo į žiedą sankryžą) iki sekančio įvažiavimo pirmumo teisę turi važiuojantys ratu (realiai ji aktuali tik išvažiuojant).
Tu manai, kad ties išvažiavimu yra lygiaverčių kelių Y sankryža.
Beliko sužinoti ką mano policija...