Tema: Re: dar kart olandu ziedas. schema!!!! 20 kb
Autorius: esquires
Data: 2009-03-03 20:56:27
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:gojjlg$3kt$1@trimpas.omnitel.net...
> mano schema sumažina avarijų, o pralaidumo nesumažina tokio koks yra.
> žiedas puiku, bet ne tada, kai iš visų krypčių ateina ištysiniai srautai ir
> visi į mažą
> siaurą žieduką, plius dar ties išvažiavimais pėstieji kiekvienas asmeniškai
> kai sugalvoja
> stabdo - žiedas užsikemšta ir tada jau krenta tas pralaidumas juodai.

tai jau tikrai, kad nesumazina, kryptys neidomu, laikom nuolat uzdaryta 3/4
ziedo "i niipiot". del pesciuju taip, yra ta problema, taciau sprendimas
uzdarant 3/4 ziedo... man labai sunku ji pavadinti "efektyviu", jau geriau
iprastiniai pesciuju sviesoforai su 5 minuciu lagu.

> dėl banalios sankryžos - aplamai tai pritariu, kad ji geriau kai jau mato,
> jog žiedas netinka,
> ir stato šviesoforų mišką, bet
> ar kartais ten nėra taip, kad absoliučiai nėra vietos plėst?
> juk dabar ateini dvi juostos į žiedą ir puiku - gali išsivažinėt.
> padarysi sankryžą, reik dvieju tiesiai, dar vienos į dešinę dar vienos (o
> gal ir dviejų) į kairę.

kad tik jai ten vietos ir tera. tiesa, pries kokius metus ar dar daugiau
Doxlas kryzium gule, kad nebrangi dvieju lygiu sankryza ten telpa be problemu,
bet nebrangiai as tos vietos neinant i ekstremalius kompromisus niekaip
neiziuriu, galiu isivaizduoti tik labai komplikuota ir brangu sprendima. cia
neskaitant to, kad aplink vieni architekturos paminklai, todel tenktu
skaitytis ir su tuo.