Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: Tomas
Data: 2017-05-31 11:01:27
i6 realiai reikia ziureti.
'09 rods baigesi problemos su lenciugeliais, principe 120d gal greit ir
nenusibostu

"TOMas"  parašė naujienų news:ogk1iq$rkr$1@trimpas.omnitel.net...

Na taip, artimiausiu metu numatyta keliuose tokiuose pasedeti ir ivertinti
kaip ten viskas is tikruju. O tai variklius tada kaip suprantu ziureti
galima bet kuriuos nuo dvilitrinio (benzas arba dyzelis), kuriuose jau
neturetu buti igimtu problemu su lenciugeliu trukinejimu? :) Gal gali kas
patikslinti? P.S. Zinau ir pats kad idomiau butu 6 cilindu variklis, nu bet
labai jau susiaureja dar gyvu tokiu automobiliu paieska, bent jau LT :)

"Tomas"  parašė naujienų news:ogjvpe$q7r$1@trimpas.omnitel.net...

vairuojasi labai fainai. bet turi but motoras normalus. kibiro pojucio nera,
imant su gera komplektacija, recaru etc dar biski ir premiumu kvepia,
nekreipiant demesio i lower dash ir porankio plastikus. daugiau pliusu bbz,
gal kad labai nenuvalkiotas.
normaliai sutvertas, isskyrus masiskas problemas su motoru iki 2l
lenciugeliais iki '09 berods.

"TOMas"  parašė naujienų news:ogjmqf$h2n$1@trimpas.omnitel.net...

Na būtų visai įdomu paklausyt kas ten ir kaip :)

"spakainas"  parašė naujienų news:ogjm7b$gcq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu yr kaimyno žmona su 120i važinėja. Galėsiu užklaust prie progos kas
ten kaip.