Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: none
Data: 2017-05-17 08:52:38
Man Opeliuose labai trūksta ergonomikos ir dėmesio smulkmenoms. Kai
žiūri popieriuje - visos funkcijos kaip ir yra, bet kai reikia tomis
funkcijoms naudotis, tai baisiai nepatogu, neapgalvota ir padaryta tik
tam, kad būtų varnelė uždėta. Čia pradedant durų rankenėlių padėtimi ir
baigiant navigacijos valdymu ar kelio ženklų atpažinimo f-ja, ar
adaptyviu greičio palaikymu. Kitas labai nevykęs dalykas pas opelius -
važiuoklė. Kaip buvo želė tortas prieš 10 metų, taip ir liko, o kai į
mažą duobutę įvažiuoji, tai būna didelis bum, atrodytų, kad su žemo
profilio padangom į labai didelę duobę įvažiavai.