Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: Tomas
Data: 2017-05-30 15:27:56
Gali būt.  Dabartinėj navi eina berods su 8 colių tapšnokliu, tai neturėtų
būi sunku.

Nors tie hipertrofuoti tapšnokliai mašinose man apskritai dalykas truputį
mistinis. Na taip, nuotraukose atrodo gražiai, gal pirmą kartą įsėdus į
mašiną įdomu pamaigyt pirmas 10 minučių, kaip naują mobilką..
Bet vairuojant gi vis vien į ekraną nežiūrėsi. O tamsoj važiuojant šviečia,
bereikalingai dėmesį blaško (aš kažkur pusę ridos tamsoj susuku, tai
aktualu). Ir už šitą "gėrį" paprastai dar reikia gerokai primokėt.

"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> parašė naujienų
pranešime:ogjmkq$gsh$1@trimpas.omnitel.net...