Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: TOMas
Data: 2017-05-22 13:48:41
O tai tas E46 butinai tik 330 ? Kiti nevaziuos padoriai, kad ir 325 ar 328 ?
Su dyzeliais turbut neverta prasidet? (ar cia su mintim parasyta, kad ok ir
330d ?:)

"CodeC"  parašė naujienų news:offj1s$8mp$1@trimpas.omnitel.net...

didziausias pliusas isvaizda turbut.
surinkimo kokybe uz 156 irgi visa galva auksciau. jauciasi visur, tiek
isore tiek vidus. oda labai geros kokybes. tiek isvaizda, tiek maloni
liesti, tiek laiko gerai. cia kaip ir baigiasi pliusai mano akimis :)
pakaba kieta, realiai tai kartingas po lancios arba fiato. labai zema,
ypac priekis. tiek dugnas nuo zemes, tiek sedesena.
aisku prie didesnio greicio ir posukiuose stovi ant kelio geriau.
man pasirode per anksta masina visom prasmem. gale isvis liudesys.
durys mazos. bagazine maza.
'valinimas' irgi labai salyginis. turbut vienintelis realus pretendentas
i valinima yra 2.4 dyzelis. 3.2 benza gali pamirst, nes vaziuoja iki
100kkm, ryja daxuja, o liudniausia kad ir tas nelabai valina, nes masina
neadekvaciai sunki savo klasej. visi kiti varikliai vien del ekonomijos
sukurti. 1.9 dyzelis netraukia visiskai, benzai irgi netraukia ir
nesidujina.
as irgi norejau 159, bet pravaziaves supratau kad be isvaizdos daugiau
niekuo man jis savo kainos pasirode nevertas. techniskai normali
patikima masina. bet jei nori 'idomumo' vairavime, tai ten elementariai
jo nera. fwd, svoris didelis, varikliai silpni, komforto nedaug.
ir dar priedo niekas netelpa, o sveria ir kainuoja palyginus daug. nori
idomumo - pirk e46 330 uz ta pacia kaina. bent jau vaziuos normaliai.
arba palauk kol giulia atpigs, ten teisinga masina visais atzvilgiais.
jei jau imsi del isvaizdos, tai imk brera :) bent jau tikrai isskirtine.
bet ten jau realiai dviviete masina, vietos nera visai.
salia stovint atrodo zaisline maza masina. atrodo sportiskai. o
pasiziuri i specus ir pamatai neitiketinai dideli svori. netraukia ir
nevalina visiskai. (aisku jei nelygini su visokiais polo kibirais, o aka
pretenduoji i idomuma kazkoki).