Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: TOMas
Data: 2017-05-31 09:10:18
"Darbinis pirmukas" tai cia kalbi apie BMW pirmuka E87 ? Jei taip, tai
papasakok placiau kaip ten kas su juo :)

"SVYT"  parašė naujienų news:oglllr$15v$1@trimpas.omnitel.net...

Tai butent, darbinos pirmukas yra, tai or vazineju visad isjunges.
Pazaidziau, kaip va rase 15 min ir niekas nesuzavejo, kad man but aktuali
ten info. Radijos neklausau, kazkaip i senatve pradejau ilgetis tylos, navi
turiu savo igo telefone, kur man viskas iprasta ir patogu.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/