Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: TOMas
Data: 2017-05-30 12:05:51
Na tai taip, bet kazka juk vistiek galima gal rasti, tuo labiau kad jau
vistiek daugiau sansu rasti gyva E87 nei E46. Ir gal net jeigu imti kazkiek
brangesni varianta, tai gal tikrai geriau gyvesni E87 nei koki nebegyva E90
uz panasia kaina ? Tuo labiau, kad nu nezinau kodel, bet nu labai jau
nepatraukli isvaizda to E90. Bet cia kiekvienam savaip turbut. Mane is
principo domina ar tas E87 gali kazkiek dziuginti vairavimo prasme, ar
tikrai tai eilinis golfas ir tiek :) Ar salono plastmases labai jau
nupigintos ir pan. Negi neteko niekam vaziuot ? :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ogj59g$ps$3@trimpas.omnitel.net...

tai irgi bus arba brangūs arba negyvi. Ir 4 cilindrų varikliai turbūt
visi nelaimės.