Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: CodeC
Data: 2017-05-17 20:53:24
On 2017.05.17 09:28, ejs wrote:

> šaldytuvo neįdėsi, sutinku.

> kuris 1.9 dyzelis?
> Yra 88 kW liūdesys ir ~110 kW mJET'as

the same shit. 9-10s iki 100-to. kurioj cia vietoj ir apie koki smaguma
vairuot kalba turetu suktis? nuobodaus miesto kibiro lygio performancas.
eiline bulka su pilna bagazine bulviu palieka toli. net 2.4 ir tas po 8s
nepalenda. atitinkamas ir idomumas vairuoti. curb w >1.5t. susiskaiciuok
kw/kg. cia visa klase didesnio auto svoris, kuriuose del idomumo vairuot
jau biski kitas kw levelis idetas buna. o cia tai sunkus nevalitas ir
tiek. matyt skirtingi suvokimai apie idomuma vairuot, tai ner prasmes
gincytis.

> 3.14si protą.
> Patikimumas su nepriklausoma pakaba? Sailentblokų ten ~20 vnt prieky ir
> gale.

so? nusiperki neubyta, arba sutvarkai viena karta normaliom dalim
kapitaliskai ir pamirsti visam laikui. ka tu ten kam *si man totaliai
neidomu. turejau ne viena masina su nepriklausoma pakaba ir dabar turiu.
jokiu problemu su vaziuokle niekada neturejau.

>  Kažkur tarp Lodz ir Wroclaw teko degalinėje tvarkyti purkštuką, nes
> laisvo elgesio kontaktas atsipalaidavo, konstrukcija tokia kad viduje
> paspausti nieko neina, variklis su 1 kai kada dirbančiu cilindru
> nevažiuoja. Vėliau jis man dar kartą TAIP padarė - suspaudžiau su
> replėm, kol kas tyli ir dirba.
>
> Vairuot visiškai neįdomu - kur pasukai, ten važiuoja. Jokio gaudymo vairu.

aisku neidomu. paspaudzia eilinis 2.0 tdi puse tapkes visolabo ir lieki
krapstyt nosi kazkur toli. ka ten gaudyt, kad ji paspirt reik, kad vaziuotu.

> vis dar apie AR, ar jau Fiat 500 aptarinėjam?

issiblaivyk.