Tema: Re: Alfa Romeo 159
Autorius: ejs
Data: 2017-05-17 09:28:40
2017-05-16 22:14, CodeC rašė:
> man pasirode per anksta masina visom prasmem. gale isvis liudesys.
> durys mazos. bagazine maza.

šaldytuvo neįdėsi, sutinku.

> 'valinimas' irgi labai salyginis. turbut vienintelis realus pretendentas
> i valinima yra 2.4 dyzelis. 3.2 benza gali pamirst, nes vaziuoja iki
> 100kkm, ryja daxuja, o liudniausia kad ir tas nelabai valina, nes masina
> neadekvaciai sunki savo klasej. visi kiti varikliai vien del ekonomijos
> sukurti. 1.9 dyzelis netraukia visiskai, benzai irgi netraukia ir
> nesidujina.

kuris 1.9 dyzelis?
Yra 88 kW liūdesys ir ~110 kW mJET'as

> as irgi norejau 159, bet pravaziaves supratau kad be isvaizdos daugiau
> niekuo man jis savo kainos pasirode nevertas. techniskai normali
> patikima masina. bet jei nori 'idomumo' vairavime, tai ten elementariai
> jo nera.

3.14si protą.
Patikimumas su nepriklausoma pakaba? Sailentblokų ten ~20 vnt prieky ir
gale.
  Kažkur tarp Lodz ir Wroclaw teko degalinėje tvarkyti purkštuką, nes
laisvo elgesio kontaktas atsipalaidavo, konstrukcija tokia kad viduje
paspausti nieko neina, variklis su 1 kai kada dirbančiu cilindru
nevažiuoja. Vėliau jis man dar kartą TAIP padarė - suspaudžiau su
replėm, kol kas tyli ir dirba.

Vairuot visiškai neįdomu - kur pasukai, ten važiuoja. Jokio gaudymo vairu.

 > fwd, svoris didelis, varikliai silpni, komforto nedaug.
> ir dar priedo niekas netelpa, o sveria ir kainuoja palyginus daug.

vis dar apie AR, ar jau Fiat 500 aptarinėjam?

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not