Tema: Re: Draudimas ir "nezinomas vairuotojas"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-24 14:10:33
Su situo dar idomiau yra kolkas.

Issikviecia mane kas puse metu (kol suvaiksto popieriai - dabar isvis
keista, vos ne aks metus) ir parodo fotkes, kur as prazioplines panasiomis
temomis. Su viskuo sutinku. Dar paprasau parodyti kitus imones automobilius
uz kuriuos atsakingas, gaunasi tokia nemaza kruvele. Kadangi nagrineja
vienas organas, gaunu apibendrinta viena nuobauda. Sunkinanti aplinkybe -
pakartotinas pazeidimas. Lengvinanti - gailiuosi, tai gaunasi vidurkis. O
karta i metus - leidziu nezinot (nemeluoju beje), jeigu tai apsimoka, nors
cia labiau jau kai uz greiti einu prisidavineti.

"Sail"  wrote in message news:o8p7go$i7p$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kaip su baudom uz nesumoketa parkinga?

Ta pacia enalogija pritaikius sakyt eikit nx, nezinau kas pastate ta mano
automobili ir tiek ziniu?

Baus uz informacijos nepateikima?