Tema: Re: Draudimas ir "nezinomas vairuotojas"
Autorius: mantas
Data: 2017-02-24 12:46:45
Linas Petkevi?ius <linas@NONONOlekiam.lt> Wrote in message:
> Ir ka praktikoje laikome valdytoju?
>
> P.S. As vazineju su automobiliu, kuri automobiliu nuoma uzsiimanti imone
> nupirko lizingu ir isnuomavo mano imonei. Vaziuoju a? keliu ir padarau
> autoivyki, kaltininkas aisku. Kas Tavo nuomone pagal sita CK straipsni
> atsako? Vairuotojas, kuriam automobilis perduotas teisetai ar imone?

Vairuotojas jei jis ne darbuotojas. Jei ipisai, pabegai, niex
 namate, kas vairavo, atsako imone, nes ji turi uztikrinti, kad
 prie vairo sestu jai zinomi asmenys. Tuo ir skirtumas nuo pvz
 situacijos, kai tu paimsi mano grebli, kuri laikau prie tvoros,
 su tuo grebliu kalsi kokiam kedui per galva, bet niex nematys kas
 kale taciau visi zinos, kad greblys mano. Man atsakomybes nera,
 nes greblys nera padidinto pavojaus saltinis, automobilis yra.
 Arba pvz, sprogsta koks fabrikas ir sprogimo banga nunesa aplink
 ja esancius gyvenamuosius namus. Fabrikas neissivartys kad,
 zinokit, tiekejas mums per plonus vamzdziu dave, tai ieskokit
 tiekejo ir su juo derinkit, ne, cia fabriko problema, atlygines
 nuostolius gales su tiekeju aiskintis ar per ploni vamzdziai
 sukele sprogima.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/