Tema: Re: Draudimas ir "nezinomas vairuotojas"
Autorius: Sail
Data: 2017-02-23 16:21:48
Bet siaip tai kazkaip galai nesueina.

Draudima perki kiekvienai masinai atskirai, t.y. draudimo objektas tarsi yra
su automobiliu susijusi civiline atsakomybe, o ne su asmeniu susijusi
civiline atsakomybe. Arba jei tiksliau, asmens nezinojimas juk nepanaikina
civilines atsakomybes, kilusios is konrecios transporto priemones valdymo.

Anksciau, kai galedavom drausi "teises", tada taip, tai buvo draudimas
susietas su asmeniu, ir kitam automobilio valdytojui negaliodavo.

Imho logiska butu, kad draudimas turetu dengt atsakomybe ir paskiau ieskotis
atpirkimo ozio regresui.